<BODY><BODY> :: Web's Boulevard (ARQUIVADO): Radiohead - Fake Plastic Trees™ :: 'Cuz we're all living in "Amerika"



This is my blogchalk:
Brazil, Germany, Portuguese, English, Rammstein, Rock, Web's Boulevard.



Radiohead - Fake Plastic Trees




Her green plastic watering can
For her fake Chinese rubber plant
In the fake plastic earth
That she bought from a rubber man
In a town full of rubber plans
To get rid of itself

It wears her out, it wears her out
It wears her out, it wears her out

She lives with a broken man
A cracked polystyrene man
Who just crumbles and burns
He used to do surgery
For girls in the eighties
But gravity always wins

It wears him out, it wears him out
It wears him out, it wears him out

She looks like the real thing
She tastes like the real thing
My fake plastic love
But I can't help the feeling
I could blow through the ceiling
If I just turn and run

It wears me out, it wears me out
It wears me out, it wears me out

If I could be who you wanted
If I could be who you wanted all the time

All the time...
All the time...



Radiohead - Fake Plastic Trees (español)

Una falsa lata regadora de plastico
para una falsa planta china de caucho
en la falsa tierra de plastico

que ella compro a un hombre de caucho
en una ciudad llena de planes de caucho
para mantenerse a salvo de eso mismo

eso la desgasta, eso la desgasta
eso la desgasta, eso la desgasta

ella vive con un hombre roto
un hombre roto de poliuretano
quien solo arde y se quema

el acostumbraba a hacer cirugias plasticas
a chicas en los ochentas
pero la gravedad siempre gana

y eso lo desgasta, y eso lo desgasta
y eso lo desgasta, y eso lo desgasta

ella parece algo real
ella sabe como algo real
mi falso amor de plastico

pero no puedo evitar la sensacion
puedo soplara traves de la pared...
si solo giro y corro....

y eso me desgasta, eso me desgasta
y eso me desgasta, eso me desgasta

y si pudiera ser quien quieres todo el tiempo
si pudiera ser quien quieres todo el tiempo...
quien quieres todo el tiempo...



Radiohead - Fake Plastic Trees (português)

Seu regador verde de plástico
para sua imitação chinesa de planta feita de borracha
na terra artificial de plástico
que ela comprou de um homem de borracha
em uma cidade cheia de planos de borracha
para se livrar de si mesma

Isto a desgasta
Ela mora com um homem quebrado
um homem de polistireno rachado que só se esfarela e se queima
Ele costumava fazer cirurgia para garotas nos anos oitenta
mas a gravidade sempre vence

(E) Isto o desgasta
Desgasta

Ela parece verdadeira
Ela tem sabor verdadeiro
Meu amor artificial de plástico
Mas não posso evitar o sentimento
Eu poderia explodir através do teto se eu simplesmente me virar e correr

E Isto me desgasta
Se eu pudesse ser quem você queria
o tempo todo

DOWNLOAD

(.flv) Botão auxiliar ou botão direito do mouse -> "Salvar Destino Como" OU copie e cole o link dentro do seu gerenciador de download (Aviso: Você deve mudar a extensão do arquivo para .flv). Para abrir o arquivo, use o FLV Player. É compatível apenas no Firefox.

(.flv) Right-click -> "Save Target As" OR copy and paste the link into your download manager (Warning: You must change the file extension to .flv). To open the file use FLV Player. It is compatible just in Firefox.

Marcadores:


postado por eGGon | Permalink |

[ Postar um comentário ]

[ back home ]

Comentários para Radiohead - Fake Plastic Trees
Blessings;

I recognize you told us on the NeoBoard not to...but I visited your site. I was thinking if you wanted to break out of Fake Plastic Trees, you could try Fake Wire Trees that you make yourself.
"To give a person a tree is to give them a present...But to teach a person how to make a tree is to give them a gift for life."
your humble servant
ancient clown



-->

468x60


234x60 (English)


234x60 (Deutsch)


234x60 (português)


120x50


88x31


Inscreva seu e-mail e receba as postagens do blog!

                                                                        

Ou copie a url do FEED:

                                                       

                                                       








Firefox - Download
                                                       

<BODY><BODY>